Начало / Интересен / Смърфовете са отново на екран – и то какъв!

Смърфовете са отново на екран – и то какъв!


На 19 август, един от най-популярните детски поредици – „Смърфовете“ пое новото си, изключително интригуващо и модерно пътешествие в света на триизмерното кино! Честито! Любимците на поколения българи, след голямото затишие пълнят киносалоните с пълна сила по всички българските кина! Триизмерната анимация „Смърфовете“ е начело на най-гледаните филми у нас за миналия уикенд, сочат данните от киноразпространителите, обобщени в българския бокс офис.

Злият магьосник Гаргамел успява да запрати смърфовете в нашия свят и те се озовават в Ню Йорк. Те трябва да намерят обратния път преди Гаргамел да ги е заловил. Режисьор на филма е Раджа Госнъл („Сам в къщи 3”, „Агент XXL”, „Скуби Ду”).

Но каква е историята на началото на сините миньончета?

През 1958 г., белгиецът Пейо ги създава като част от популярен комикс. В по-късен период техните приключения се преместват и на големия екран. Освен това смърфовете са вдъхновение за редица хитови песни, продали милиони копия, а също така са продадени огромни количества играчки с лика на любимите на децата сини герои. Нон-стоп се появяват рекламни кампании с техните образи, използват ги почти навсякъде, което прави славата и успеха им още по-глобални.

И така, всъщност историята продължава до там, че Пейо стига до тежкият и важен въпрос, дали смърфовете да са розови или не? Но автора на мъниците, е твърдо убеден, че неговите герои трябва силно да се отличават от хората. Съпругата му Нин, която много му е помагала в оцветяването споделя: „Беше естествен процес на елиминация. В началото смърфовете постоянно се криеха сред зеленината, така че не можеше да ги оцветим в зелено, защото щяха да се изгубят на зеления фон. В червено щяха да се набиват прекалено на очи. Жълтото просто не ми се струваше удачно. Така че остана само синьото и изборът се оказа доста лесен!”



През 60-те години смърфовете вече са много известни и популярни любимци, но в тесни географски ширини. Докато един ден, дистрибутор на зърнени храни с марката Kellogg’s предлага, че би била добра идея да раздава малки фигурки на смърфове на клиентите си.

Естествено, кампанията се радва на огромен успех и въодушевява Пейо и семейството му.

След като кампанията на Kellogg’s  приключва, производителят на фигурките пита Пейо какво да прави с използваните калъпи, в които се отливат смърфовете. Пейо решава да продължи с производството и през следващите 40 години са продадени повече от 300 милиона фигурки по целия свят. И ако си мислите, че от смърфовете има 100 различни героя, то колекционерските фигурки са много повече – повече от 500!

В момента съществуват около 3000 продукта и услуги, които се възползват от визията на сините мъници. Някои от най-големите компании, които са се възползвали от смърфовете , са McDonald’s, Haribo, Ferrero, VW, Coca-Cola, Kellogg’s. За над 20 години Haribo успяват да продадат повече от 6,5 милиарда желирани смърфове в Белгия, Франция и Германия!

Филмът се озвучава на български от имената на: Живко Джуранов, Поли Генова, Сава Пиперов, Анатолий Божинов, Йордан Господинов-Дачко, Атанас Сребрев, Петър Бонев, Георги Стоянов, Робин Кафалиев, Атанас Бончев-Наката.

 

Източник: http://www.purvite7.bg

За Monika

Вижте също

Избор на класически мъжки портфейл в 5 стъпки

Избора на мъжки портфейл, дори и изглеждащ лесна задача си има своите особености. Когато искаме …