Начало / Интересен / TV7 пуска през март мега шоу по патент на Stone & Co. Entertainment

TV7 пуска през март мега шоу по патент на Stone & Co. Entertainment

kyrticataПървия сезон на мегашоуто „Къртицата“  („The Mole”) се излъчва по ABC през 2001 година. То е билo произведено от  Stone Stanley Entertainment основана от Дейвид Стенли и Скот Стоун.  Следват още 4 изключително успешни сезона в  праймтайма на водещата американска телевизия АВС.  Междувременно, Дейвид Стенли напуска компанията и след няколко месеца, тя се преименува в Stone & Company Entertainment. Ф орматът има огромен успех и е излъчван в над  40 държави по целия свят.

В българския ефир, благодарение на TV7 ще бъде излъчено уникалното шоу  „Къртицата“.  Продуцент на най-мащабното приключенческо риалити правено у нас е „Междинна станция”, а водещи ще бъдат Иван Христов и Андрей Арнаудов. Консултант на първия сезон у нас е един от създателите на формата – Йост Розет. На представянето на шоуто в хотел „Хилтън” в София, той коментира, че „Кътицата” е изключително успешно риалити шоу, което винаги изненадва и надминава и най-смелите очаквания на зрителите, защото събира в себе си най-доброто от най-успешните риалити формати по света.

На специална пресконференция, изпълнителния директор на TV7 Николай Бареков заяви: „Колосалните мащаби на проекта – бюджет, участници, водещите чуждестранни консултанти и паричната награда от четвърт милион лева, са красноречивото доказателство, че „Къртицата“ е №1 в сравнение с всички реализирани до момента риалити формати в България“.

„Селекцията на известните личности е много силна и можем да кажем, че сред тях има знаменитости, които за първи път се съгласяват да станат част от телевизионно риалити изживяване. Освен потвърдилите Николета Лозанова, Азис и Деян Донков, водим засилени преговори с няколко чужди звезди, които да се включат в проекта“, съобщиха водещите и продуценти на формата Иван и Андрей.

Поканените за участие звезди, заедно с избрани на кастинг обикновени хора ще изживеят най-голямото приключение, като трябва да се справят с различни физически и психологически предизвикателства като от успеха на тези изпитания ще зависи развитието на действието и живота им. В продължение на три месеца участниците в шоуто ще застанат един срещу друг и срещу самите себе си, за да спечелят наградата от 250 000 лева.

Къртицата е първото интерактивно риалити в България, в което и зрителите ще бъдат преки участници-детективи и всяка седмица ще могат да печелят по 5 хил. лв., ако следят развръзката и действията на Къртицата.

Кастингите за участие в шоуто ще се проведат на 15 и 16 февруари в Бургас (хотел „Приморец“), на 17 и 18 февруари във Варна (Фестивален и конгресен център), 22 и 23 февруари в Пловдив (хотел „Лайпциг“)  и на 24 и 25 февруари в София (хотел „Принцес“).

 

За Luke Skywalker

Вижте също

Бижутата на Кейт Мидълтън

Херцогиня Катрин умее да блести и сама по себе си, но да надникнем какво има …