Начало / Интересен / Как да се храним и да не качваме килограми

Как да се храним и да не качваме килограми

Съществуват различни диети, които помагат да се отървете от излишните си килограми и да промените живота си. Ефектът от тях обаче не винаги е траен, а и водят до редица заболявания, които по-добре да избегнете. Затова трябва изцяло да промените начина си на живот и най-вече на хранене. Съществуват няколко трика, които ще Ви помогнат да водите здравословен начин на живот и да намалите калориите си до такова количество, което да Ви е достатъчно, за да не трупате килограми.


1. Преди да се храните мислете
Трябва да се научите да избягвате чипс, различни сладки и сладкиши, пица, пържени ястия, сокове, алкохол, пасти, сладоледи и газирани напитки. Помнете, че това са „отровни“ храни и колкото повече се храним с тях, толкова повече ни вредят.

2. Следете килограмите си
Това става най-вече като следите по любимите си дрехи и по начина, по който се чувствате вътре в тях. Кантарът показва само ориентировъчно. Ако се чувствате добре и се харесвате, не се подлагайте на диети.

3. Наслаждавайте се на всяка хапка
Трябва да се храните бавно. Така тялото успява по-бързо да изпрати сигнал на мозъка, че вече е получило необходимата храна и чувството на глад ще отмине неусетно по-бързо.

4. Не забравяйте да пиете водата
Трябва да се приема поне по 2 литра вода на ден. Винаги носете малка бутилки с Вас и пийте, когато се сетите.

5. Помислете за емоционалното хранене
Вземете си дъвка или парченца плодове, когато просто Ви се прииска да си похапнете нещо.

6. Угаждайте си
Не си забранявайте шоколада. Само едно парченце ще Ви донесе същата наслада като от цял шоколад, но без излишните калории и без излишните страхове.

7. Яжте риба
Рибата съдържа много полезни вещества като желязо и омега-3 мастни киселини. Независимо дали е печена или задушена тя не е толкова мазна като месото.

8. Приготвяйте храната на пара
Така ще готвите без мазнини, защото топлинната обработка на храната запазва всички полезни съставки в зеленчуците.

9. Яжте пълнозърнест хляб
Храните богати на фибри като плодовете и зеленчуците, някои житни растения като овеса, в различен вид боб, сух грах и леща, ще Ви гарантират плосък корем.

10. Миене на зъби след всяко хранене
Това хем Ви гарантира здрави зъби, хем ментовият вкус ще се пребори с идеята да си хапнете още нещо.

Източник: Felisima.com

Вижте също

Сексът след брака

Брачният секс: как да го направите по-добър

Много хора си мислят, че техният сексуален живот ще стане много по-безинтересен и сексът ще …